Dags att fara.. :)

Hej!

Tokhärlig stängninghelg!
Härliga personer att jobba med, det rullade på men tyckte det gick okej ändå - även om några parkeringar tyvärr blev lite långa! Och är rätt så nöjd över hur det såg ut när jag låste och larmade!
Lördagen var roligast tror jag! Sandra, Rickard, Mia, Dag, Peter och massa andra gamla och nya kompisar, bland annat Johan(ingen ideé att dölja namnet), kom! Sandra och Rickard var så söta och kramades och pussades på mig. Fick såklart en liten puss av Johan också! ;P

Bion som jag såg i torsdags med Johan var bra. 2012.. den var dock för lång tyckte jag, och lite mycket hus som rasade hela j*vla tiden - men bra ändå! Sen är jag ju livrädd för att drunkna.. och mycket av filmen var vid mycket vatten och folk som skulle försöka överleva - så jag blev tvungen att blunda lite..

Mitt betyg;

2012
***+ / ****-

This is it - Michael Jackson
****+

(Bättre sent än aldrig - Bör dock endast se av de som gillar hans musik, hans charm, hans skratt och hans underbara personlighet. Som film är den inte bra, men oslagbar som en Behind The Scene dokumentär)


Men
Nu har jag packat klart, dammsugit, vattnat blommorna, diskat, bytt sängkläder, tvättat, sorterat och slängt sopor och pantat! Min lägenhet kommer vara Underbar att komma hem till igen <3
Spännande! Bilen lämnar parkeringen när som hellst och jag sitter som vanligt redo sedan länge! :)

Ni får ha det så bra så hörs vi sen!!
Vi höörsch

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0