LångLedig!

Hej!

Ville bara börja med att säga Förlåt till Sicci för det jag skrev på FB.
Hon och jag har i alla fall pratat och jag hoppas det är bra mellan oss!
Vi kommer alltid att tycka olika, och så är det. Jag skulle frågat den andra tjejen innan, för man vet aldrig vad hon tänker om killen, oavsett om man fortfarande träffas eller inte! Men jag förstår henne absolut, Killen i fråga och jag har ingen speciell kontakt längre - och jag är inte på något sätt sur över att dom är "kompisar" ;)
Men vi tycker olika, och så är det.
Men fortfarande, förlåt. Det jag skrev var inte shysst alls och jag ska börja tänka på att ta det till personen direkt, istället för att låta det byggas upp i en längre tid!


Igår och idag har jag och Musa suttit o gjort lite musik i hans studio! Haha, ganska kul faktiskt! :P
Igår hade jag kör också, vilket verkligen var behövligt! Lucia snart också! :P
Jag och Persson har snackat nu också och sagt det som måste sägas - vilket var skönt! Har fått lite grejer också, så nu är lägenheten i kaos igen ;)
Dock gillar jag inte det sättet han säga vissa saker. Typ att hela min värld rasar samman bakom min rygg - och utan att jag vet det så står alla och hånar mig. Om det nu så må vara så vill man inte höra det på det sättet! Uscha, mår så sjukt Dåligt av det!!

Annars förutom det så svävar jag på moln! :D Helt underbart, men sjukt nervöst... jag vet inte vad det är för moln!
Är det svarta åskmoln som bådar för något jobbigt, eller grådimma som lägger sig över och kväver mig, eller är det små fluffiga vita moln som svävar på en klarblå himmel och gör en alles lycklig?! (det känns som dom små vita och fluffiga iaf... men vad vet jag... har haft fel förr)

Nu ska jag iaf till lillkillen min (?) och sova... Tänkte dock börja med att peta och pussa på honom tills han vaknar och vill prata! :D

I helgen är jag långledig! Yay! Fre-Sön! Utång? - Ja Tack! :P
Men nu ska jag åka!

Sleep tight!
// Anna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0