middagarnas vecka!

Hello!

Till svar;
Jo, må så vara - men orkar inte att han ljuger för mig mer, och det har jag sagt till honom också! Så det är inget som jag bara skriver här! Du kan ju fråga! Men ärligt, jag mådde dåligt över hur han kunde göra så... igen! Jag säger vad jag känner och jag vet vad som är sagt och inte mellan honom och mig. Och så besviken och sårad som han har gjort mig så blir jag helt tom i mig och förstår verkligen inte vad som händer längre. Men jag kan också säga att det har gjort så att jag helt enkelt inte längre bryr mig. Det finns bara till en viss mån ens psyke orkar - och mer orkar den inte i den här situationen. Det var då, när bryr jag mig inte mer.

Men men!
Jag kan bara säga att den senaste tidens sjuka dilemman har fått mig att se saker annorlunda. Jag vet att jag har helt förstört vissas förtroende, och hur arg jag än är på mig själv så går inte att göra något åt det än att försöka bygga upp dom igen. Och det ska jag verkligen försöka också! Jag har blivit sviken av vissa som jag trodde mig känna och jag har funnit mycket mer stöd i de som jag trodde bara fanns.

Igår var jag på vårdcentralen och fick uppleva min största smärta hittills! Jag har gjort illa mig mycket och som ett "sjukhusbarn" har det funnit många doktorer och liknande som klämt, kännt, tagit blod, celler, sprutor, sytt, röntgat, gipsat... ja gud vet vad. Och Aldrig har jag stönat eller skrikit av smärta! Hela Jag krampade och jag kände hur mina fötter spände sig och vred sig i total smärta! Aldrig Aldrig Aldrig igen!! Fick ligga kvar på en brits i en timme, för hon vågade inte låta mig gå. Sjuksköterskan släckte ner rummet och kom in ibland och såg hur det var med mig. Hon var så söt emot mig.
Nu är smärtan så gott som borta, helt underbart! Jag hoppas det löser sig och blir bra! När jag kom hem från vårdcentralen och klev ur bilen så hittade jag min kamera på marken! Tro du den va blöt eller!? Har inte vågat tagit något kort med den än, men när man ser på bilderna så är de lite vattenskadat ! woops - karma kallas det!
Hade kör igår också, jätteroligt! Så himla skönt att börja lära sig allt och att allt börjar komma på plats! Nu är det inte långt kvar! :D

I söndags var det dags för Thomas att åka tillbaka till Luleå/Boden. Han, jag, Nisse och Niklas var på Källar Krogen och åt lunch/middag. Jag bjöd Thomas på maten, eftersom jag visste att de var lite ont om pengar nu när han inte har jobbat! Men de får jag säkert tillbaka när han muckar ;) ska bli skönt att få min Thomas hem igen <3

I tisdags blev det middag med tjejerna mina, Erika och Serwah! Vi åt på Tandoori och höll på smälla av. Så J*drans gott!
Och idag så blev det lunch på coffe house med Magda! Oj vad jag har saknat henne <3 Vi hade kul och såklart massor att prata om som alltid! Hon ville ge revanch för när hon "somnade" på pappas motocyckelklubb förra månaden ;) men vi får ta den någon annan gång. Har fullt upp hela december!

Men nu ska jag vara lite mer ekonomisk... Har gjort storkok, som visserligen bara blev tre matlådor - men mer fick inte plats i kastrullen! Och mer får verkligen inte plats i frysen! Är så dålig på att äta hemma. Mycket lättare att äta något på jobbet eller dra ut och äta med sina kompisar! Mitt kök är minimalt och det är lite jobbigt att laga mat där! :P Men killen jag är med äter bara hemma - så han får väll lära mig lite ett och annat.



Om man förbi ser allt dumt som har hänt så måste jag säga att den här veckan har varit bra. Jag har alltid haft något och göra och många viktiga har funnits runt mig! Har haft killen med mig varje natt i över en vecka och ikväll ska vi på bio. Det jag dock ser mest fram emot är veckan som kommer! Underbart! Det tror jag många fler också tycker!
Min familj är mitt allt, och nu ska vi iväg tillsammans!
Det blir Mamma, Pappa, Linda, Mike, Victor, Sara, Johan, Filip, Britt-Marie, Gerd och jag! Britt-Marie är Johans mamma som vi bjöd med också! Och Gerd är min farmor som ska dela lägenhet med mig ! :D shit va kul vi ska ha! All inclusive och Gran Canaria... *yummi*

Idag fick jag min Michael Jackson tröja!! Fyf*n va nice ;P har på mig den redan och stortrivs!
Pappa har svininfluensan och har legat hemma hur länge som hellst - ska ner till honom nu och se hur han mår, sen tvätta inför resan! Sen som sagt, 2012 med snyggingen! Yaay!

Vi hörsch

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0