Nu blev det lite mycket...

jadu,
vet inte vart jag ska börja och sluta.
Oavsett - She's done it again! den 5e killen har hon nu varit på! Grattis! Sluta äckla ner Svenska killar, j*vla mähä!
haha
så, nu har jag fått ur mig de :D

Jag har ett dilemma, börjar gilla någon, men känner mig inte redo. Känns konstigt, vågar inte riktigt öppna mig emot honom som jag brukar göra när det är någon speciell... Vet inte om det är för att jag inte är redo eller om det är något annat... Just nu vet jag bara att jag tycker om att umgås med honom och vi har sjukt kul tillsammans! Och det är alltid lite spännande o nervöst när han lämar sin tandborste hos mig, som inatt, tex ;P
Okej, tycker om honom gör jag ju, annars skulle jag inte vara med honom så ofta! Men nä, jag vet inte. Vill inte veta än tror jag... Hmm, underlig känsla...! Han har fått mig glad igen iaf :D Mycket !

Ja, det senaste jag har pratat om nu de här dagarna är ju just den här killen då! Vet inte om jag ska skriva om det, om ni bryr er! Men han är ju bara För Söt! haha

Ja, halloween firades uppe i Härnösand hos syrran! Det var okej, är inte riktigt min typ av fest ;P men alltid kul med mina systrar! jag o andra syrran åkte hem på natten iaf, och jag sov hos .. honom! Och nu efter den natten träffar vi inte andra :)

Sen har jag jobbat eller varit med honom och inte kunnat festa :S Riktigt illa! Men till helgen då j*vlar! :P

Har varit sjukt lugn helg på donken, som var ganska synd. Skulle vara kul o ha lite action, men vi har sjukt städad restaurang iaf! Hetsat alla med en massa Todo-uppgifter och lockat med att få gå hem tidigt!

Nu är jag i Granloholm iaf, grattar pappa lite :) talbok fick han av mig o systrarna!
Men nu ska jag gå o njuta lite av livet i soffan med dom!
Ha det så gött ;P

Vi hörsch!
// Anna*



Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light

I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again

/ Beyonce - Halo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0