Allt och inget!

Hej hopps!

Har säkert hänt massor - men inget, som vanligt, som jag minns.
Bara sängen som jag har kvar att hämta till lägenheten, och en dator som jag måste köpa =)
micro fick jag i födelsedagen, och ärvde en damsugare från förra lägenheten! Nu är den invigd :)

det här blir min 3dje stängningsfredag på ledig helg - vilket suger. tycker det är Helt Fel!
Jobbet i sig går väll okej, känns inte som man får den feedback man förtjänar, vilket gör att man inte blir pepp och därefter och gör sämre för sig... och det går ännu mer skit. orka!

Jag har faktiskt varit väldigt duktig på att gå vidare och leva mitt liv, tills denna vecka... har mått så j*vla kasst som man kan och jag vet inte vart jag ska vända mig längre. Men hela livet går ju upp och ner, så hoppas väll på att må bra igen snart ...!
Bara mysko människor som verkar kunna prata med mig också... är det en sån jag ska "end up with"!? det vill jag ju inte :/ Allt är bara så sjukt ytligt, och det är INTE en bra grej för mig, eftersom jag inte ser bra ut! haha

Imorgon blir det utgång. Jag hoppas på en sjukt lyckad kväll :P

I söndags åkte jag upp till Härnösand och var med lilla Victor, hämtade honom på dagis på måndagen och så. han är so sweet. Och tisdagen samt torsdagen hämtade jag min Filip! Det är de enda killarna i livet som jag vågar säga  "jag älskar dig" till längre. och jag kommer ha sjukt svårt att någonsin kunna känna mer för någon annan än vad jag gör för dom.
Igår satt jag och Filip i soffan och han skulle promt sitta i mitt knä och krama om mig hårt hårt hårt... helt underbart <3 Jag behövde inte ens leka med honom. Han ville bara vara med mig =)

nu ska jag gå o göra mig i ordning lite innan jag somnar!
dags att jobba ju

ÄVEN IGÅR när jag stängde som kom Michael Jacksons nya låt på McRadion! Så Jääävla Nice!! Jag sprang ut och dansade - tur att vi hade stängt ;)

Vi hörsch

// Anna*

To The Love of My Life - R.I.P Mike

This is it, Here I stand;
I’m the light of the world
I feel grand
And this love, I can feel
And I know, Yes for sure
It is real

/ Michael Jackson, This is it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0