en dimma

Hej!

stängningshelgen gick okej, kom så stötar me folk - inge storkatastrof, förutom när alla skulle på rast - allt så skit ut och chefen kom. Så jävla pinsamt att jag ville ärligt gå därifrån. säga upp mig, vinka och försvinna från sverige ett tag. Ärligt... Tror de är det jag behöver nu.

Thomas har varit hemma i veckan! :) Måndagen blev det utgång med Sandra, mig, Thomas, Björn, Sicci och så träffade vi upp Peter - som var nykter - på stan!
Tisdagen gick åt att sova, hålla på spy, träffa min hyresvärd och snacka samt äta, sova o se på TV med Thomas. Vi packade lite saker ur min gamla lägenhet och åkte sen och... kollade film?
Shit, minns ärligt inte vad jag och thomas har gjort hela veckan! Tror det var då vi gjorde spagetti o köttfärssås typ 9-10 på kvällen. Sen somnade jag nog =)

Onsdagen så jobbade jag, sen blev det bio me Thomas där åxå =) vi såg på Iglorius Bastards. Måste bara säga... Brad Pitt, så sjuukt söööt! Älskar när han leker italienare i filmen <3
Thomas sov över igen och det blev...
...
Idag, torsdag...!
Jobbade, drog med mig Jossan hem hit till föräldrarna och såg på hockey, och sen har jag slöat. Borde ha packat, men har inte orkat... Orkar inget.

Börjar ännu tidigare imorgon... pallar inte!!

Har suttit och försökt ladda över bilder till datorn nu, men fattar inte vad det är för fel. Allt med datorn har blivit CP...

har i samma stund suttit och kollat på lite bilder... och jag måste säga...
att allt... allt den senaste tiden, nästan ett år, känns som en dimma...
jag förstår inte... jag minns inte...
jag ser inte vad... jag vet helt enkelt inte längre vad som är mitt liv...
vad som är här... finns... vem som finns här för mig, nära...
vad som är borta
... vem som försvunnit...
jag har missat stora delar av mitt liv in i en tjock dimma... och jag ser inte längre vart jag ska gå... vad som ska leda mig framåt...
för jag minns inte vad som har lett mig dit jag är nu... jag ser inte längre det jag redan har sett...
jag förstår inte längre... jag är borttappad... i en dimma.... jag hittar inte ut...
jag hittar inte hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0