Natt igen!

Hej!!

Nu är det dags för mig att jobba natten igen =) Stängningshelg! Även med Agnes, få se hur hon är att stänga med =) Det är just natten som man ser vad medarbetarna går för! Så det ska bli kul och se hur fort det går! Jesper ska även jobba inatt - svinkul att se honom igen!!

Igår var jag tokbakis. Var somsagt med Erika på onsdag kvällen. vi skulle ut, och när vi väl kom ner så stängde allt. Hennes kompis Lars var dock världens bästa chaufför och vi åkte runt lite =) Det visade sig att det var han som hade kört sönder staketet hemma hos mig i Granloholm, men en brandbil om jag inte minns helt fel!

Men men! Igår, åkte jag till Härnösand och hämtade Victor på dagis! Soo sweet! Han skulle impa på mig och visa hur fort kan kunde åka, hoppa, springa och jaa, allt! Sen gick vi hand i hand till bilen och åkte hem till honom för att invänta min syster Linda och hennes Mike.
Vi åt Pasta Carbonara *dregglar* I F*cking Love it! Sen somnade jag, vaknade, och åkte hem!
Åkte tydligen förbi en civilpolis då, min granne, för han snackade med pappa idag och frågade vem som körde bilen så fort =) hihi... jaa, det var jag det! Han stannade mig inte eftersom han visste att det var någon från vår familj! Liiiite Sjuuukt Piiinsamt!

På kvällen stod jag hem Högbom ett tag när han snickrade, höll i några bräder och pratade!
Fick äntligen möjligheten och prata med Alex - inte för att jag vet om det blev något bättre... Tycker fortfarande inte om att man bara ska vara ifrån varandra och se vad som händer.. har inte tid för det! jag vill ha honom nu eller aldrig... men vågar inte säga det till honom - för jag vet att jag kommer få svaret "aldrig" från honom då... varför ska jag vara så jobbig med det!?

Jaja!
Ikväll kommer Thomas hem också! Synd att jag ska jobba så jävla mycket hela veckan - jag kunde spelat Sims 3 ju förfaaan!

Ja, nu ska jag iaf bege mig! Ha kul i helgen! Jag lär ju höra av mig!
Vi höörsch

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0