Oj, justja

Hej!!

Stängningshelgen gick okej!
Minns inte riktigt va som hände. Dock under dagen på lördagen så fick jag besök av Filip =)
Han blir som sagt pottränad men strunda i det när han var hos mig o sket i kallingarna hans :P haha! Älskar honom för mycket för att säga något dumt om det - älskar honom nästan mer efter det! Han var sååå kärleksfull så det finns inte! Satt i mitt knä, kramades och pussades hela dagen!

I måndags träffades jag och alex i lägenheten för att packa lite saker och fixa... blev inte så mycket gjort. han packade sina saker och jag sov mest i sängen. Sen när han gick kom sara o johan m fille och vi packade det mesta! Än en gång... Guud va underbar Filip är! Har varit med honom alles för lite den senaste tiden! <3

I tisdags jobbade jag nästan hela dagen. Middag blev det hos Emelie och vi åkte sen till lägenheten och packa lite saker! Sen hämtade vi upp Tommy och vi forslade saker till mitt nya lilla ställe <3
Sen åkte Emelie hem och jag skjutsade hem Tommy, bara för att komma på att han skulle sova hos mig. Så vi åkte tillbaka.
Vi hamnade hos Nisse och sjöng SingStar och for ner till donken och åt lite. Sen åkte vi hem, Nisse till sig - Jag och Tommy till Thomas!
Tommy sov i Thomas syrras säng medan jag o Thomas på något vänster somna i samma med TVn på. Tror dock inte Thomas lyckades sova så bra.
Jag vägrade kliva upp när det var dags att skjutsa Tommy till skolan, så Thomas fick köra! =)
Sen blev det lunch nere på Hedbergska! Inte alls så gott som jag mindes det.
Efter ha legat o jäst vid CSN huset i solen så drog jag o Thomas hem. Skulle hjälpa mamma och tvätta. Sen var det lite mer sova som gällde för mig ;)
Nu är jag på jobbet, tog en tidig rast!
Har precis fått reda på att det är visning i lägenheten på måndag. Jag hoppas Peter blir frisk så vi kan flytta saker !! *hoppas*

Nää, nu smsar Faruk =) I have to go!

Vi höörsch!

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0