Robert!

Heej!

Robert är tillbaka på jobbet! Underbart! haha, äntligen kan man lite kul på jobbet igen!
Roligast var ju absoult brottningen ang soffan i personalrummet =) tur att vi hade rast tillsammans!

Menmen. annars var jag helt slut idag. hade sjukt jobbigt igårkväll, men idag är jag mest arg och .. jaa besviken.
han hade lovat att höra av sig men gör inte det och svarar inte mig längre.
sen mer arg och förbannad nästan blev jag när han satt på uteserveringen och när jag frågade ang träff nästa vecka i lägenheten eller med bilen och så, för vi hade planerat det, så får jag bara nå mummel om att han inte vet, har är upptagen - till svar. SKIT OTREVLIG! inför mina jobbkamrater!
Sjukt ledsen och besviken blev jag!
jag Pallar verkligen inte att han har den attityden emot mig, speciellt när jag känner så sjukt mycket för honom än... Jag vill att allt ska vara bra. ha min glada söta snälla alex igen.

men men. nu ska jag snart till erika =) sitta o mysa, dricka o kanske ugång! hoppas serwah kommer med!
hoppas jag inte bryter ihop bara... orkar inte gråta mer, speciellt över någon som har den attityden emot mig... :(

Men nu då... ja, jag hade typ inge kläder här, så det sööög ju! haha.
men nu ska ja fixa mig - så ni får ha de så gött så hörs vi =)

Vi höörsch
// Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy vad jobbigt :/

2009-09-21 @ 08:29:25
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0