Happs!

Nu sitter jag här igen...
Ganska skönt med internet! :P

Gårdagens stängning gick tyvärr inte bra alls, alls alls. Men vad kan man göra åt det! Inventeringen blev gjord och restaurangen blev ren! De 2 sista timmarna var toklugna, men vi hade ju inte gjort någon förstängning, så gjorde allt möjligt efter 12.
Idag har jag haft möte på jobbet, åkte sen och hämtade hem cykeln från Granloholm och for sedan ut till Njurunda för att hämta Johan. Vi hämtade hans däck och fick lite smörgåstårta från hans föräldrar :) gott gott!

Sen var det dags att jobba ute på nya Birsta McDrive! Jag och Oliver jobbade bara ett kortpass då personalen från 4an hade personalmöte!
Johan hämtade upp oss halv nio och han hade tvättat bilen :) Hade tydligen en repa på den. Det Sög ju! Hårt!

Imorgon blir det jobb igen, missar kören! Så tokigt det kan bli. Lite less, men nu ska jag börja tänka mer possitivt! Snart åker vi ju till Stockholm! :P

Nu ska jag se lite mer Rost på Berns! Kommer inte på nå mer att skriva!
Have fun ;P

Vi hörsch
// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0