Iron Man

Hej hopp!

Idag var jag ledig, sov på tok för länge och Thomas stackarn fick träna själv! Men imorgon, då ska jag försöka igen ;)

Jag och Thomas var och åt lunch på stan, KällarKrogen. De var väll okej, INGET slår det jag och Johan åt på hotellet i Stockholm! Kan drömma mig tillbaka till den köttbiten i månader till!
Sen vart det möte, sen åkte vi på ICA i nacksta och köpte grillspett!

Hade årets första grillning idag, med Johan, Micke, Lina, Theres, Andreas och Stina!
Vi var hos Theres och Andreas, för kallt för att vara ute, men det funkade bra ändå! :)
Fick låna hem filmen Iron Man som vi precis sett klart på!
Den var helt okej! Hade sina små roliga stunder :)

Imorgon tror jag det blir bio igen! Iron Man 2 (därför jag blev tvungen att se 1an).
Vi verkar bli några den här gången också! Ska bli kul!
Sist jag såg på bio såg jag ju Clash of the Titans, med Thomas, Milla, Danne, Marcus och Sandra.
Och innan det såg jag och Johan på Kick Ass med Kristina, Robin och ett gäng av hans kompisar.
Det är roligt och vara ett litet gäng! :P

Kick Ass var föresten en av de roligaste och bästa filmerna på länge! Clash of the Titans var faktiskt okej, men var lite mycket handling och konstig/fånig handling inklämd på kort tid. Men skulle inte palla att den var längre heller.

Nu var det absurt länge sedan jag tränade! Har dock tagit hit cykeln OCH cyklad 1 gång till jobbet och 1 gång hem! :P DeDu! De trodde ni inte ;P
Jag hoppas på att jag kan komma igång nu när jag iaf funderar på att göra det imorgon! Man behöver ju bara den kicken i början så man får fötterna på rätt väg igen! Svårt att komma igång ju, men kommer man igång så hoppas jag att jag håller mig igång och inte slutar tvärt igen! Missar man en gång så är det lätt att fastna vid det också ju!

http://www.youtube.com/watch?v=sEL2Lz8bgKI&feature=related
en liten rolig video att kolla på ;)
I LOVE IT!
Hahahah!

Jaja, nu ska jag nog lägga mig snart... Not..! Men ska ju som sagt träna imorgon, så ska väll kanske iaf lägga mig ner och se vad som händer!
Är för övrigt tokledig nu! Var ju ledig idag, fast ett möte, samt att jag är ledig tors o fredag! OCH ledig helg! Underbart, Underbart! Kanske hinner tvätta nu då ;)

Sleep tight!
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0