Söndag!

Så jävla less
Missar alltid allt!
Nu ska jag lägga mig igen, sov 2 timmar idag/inatt innan Gudstjänsten och börjar jobba igen klockan 18!
Igår missade jag kören pga av jobbet! Var en sorts Gudstjänst som jag inte kunde vara med på där jag verkligen verkligen behövdes!
Missade när alla åkte upp till Umeå när Micke låg där uppe efter sin hjärtoperation. Ja, nu kommer jag inte på mer! Småsaker hela tiden! Men alla verkar ju bli less över att jag söker ledig för mina saker som jag måste och vill bort på! Bättre det än att jag sover 3 timmar per dygn för att jag har andra saker som jag anser är viktigt. 3e helgen i rad nu ju!
Sov bort hela dagen igår. Vaknade seriöst vid fyra, fem! Skulle på fotbollsmatch, men hon jag skulle gå med kunde inte gå och jag hittade inte dit. Sorry Älskling :( Sen väntade jag bara på att jobbet skulle börja, fick underbar mat av hjärtat mitt! :)
Jobbigt att sova bort hela dagarna när det är så vackert väder! Det är verkligen vår just nu!
Ett av de största vårtecknen jag har märkt nu är mitt första fågelbajs på bilrutan som jag såg imorse då jag åkte till kyrkan! Nice. Kanske dags att tvätta bilen!?

Idag är det grillning i Härnösand. Helt Helt förstörd över att jag kommer missa även det och missa Mikes födelsedag!
Men kanske, kanske att vi hinner åka dit efter Johans träning. Då hinner jag sova ca 1 timme till, vi brassar upp, grillar, byter om och åker ner igen för att jobba!
Min Johan är så underbar som vill hetsa bara för min skull och bara för att göra mig gladare då jag blir så less över att livet fortsätter utan mig!

Stängningarna har gått okej, lugnare är vi trott, i alla fall sista timmen! Igår kom det mycket folk under kvällen och vi hade ingen som kunde kassa när det var jag som skulle på rast, utom Thomas! Så Thomas fick sin rast sent, då nattjobbarna, typ John, kom!
Inatt kommer det bara vara nya! Bara jag, Thomas och Awais som jobbat mer än 6 gånger tidigare. Och ni som tror att vårat jobb är lätt - prova själv, men kan inte efter ca 6 gånger!

Men nu ska jag lägga mig en tag till, missa dagen och se om vi hinner till Härnösand innan jobbet!

Vi hörsch!
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0