Very very long time!

Hej!

Vet det var sjukt länge sedan nu! Men som jag brukar säga. Bättre sent än aldrig!

Johans brorsa Joakim har fixat intenter till mig nu! Så jag hoppas det inte tar fullt lika lång tid innan ni hör av mig igen!
Johan har föresten halv officiellt flyttat in hos mig :) Han;
* har de mesta av sina kläder här
* några av sina möbler här
* delar min skyhöga hyra (nästa månad iaf)
* städar mer än vad jag gör
* gör mat varje dag
* sover här, om det inte krånglar med planerna

jaoo. vad mer ska jag säga!
Det känns ärligt Helt Jävla Underbart!

Vi funderar på att köpa en liten vespa också - lika bra att inse, jag Kommer Inte att cykla till alla badplatser, träningen och dyl i sommar!! Never have done, Never gonna do!

Sen då.. Jo, idag firar jag och Johan ½ års dag!!
Helt otroligt! Jag som fortfarande känner mig helt nykär, han som fortfarande verkar vilja göra allt för mig och jag som fortfarande blir helt förstummad över att jag har en sån snygg kille! Kommer det alltid att fortsätta såhär?

På jobbet börjar det gå bättre igen, tror jag iaf! Nu har vi fått Angela tillbaka, så nu rätar alla på sina ryggar igen! :) Kul att se! Innebär mycket mer jobb och devotion, men det blir säkert mycket bättre och lättare tackvare henne hoppas jag!
Och sen har vi ju fått underbara Tony och söta Maria tillbaka!! Haha!

Nu är klockan över fyra... Johan ska upp om 2 timmar och jag ska sova läääänge!
Oavsett om Fredag den 23 april är våran ½års dag eller inte så har jag stängningshelg och måste sova lääänge!
Vaknade halv ett idag ungefär. Helt oväntat! Trodde inte jag var så trött när jag väl somnade igår!

Men ja, som reslutat av att Jocke har varit o fifflat lite me min dator så kommer ni nog höra av mig oftare än vanligt lite här och var - vilket jag hoppas ni ser fram emot... Frida? ;P

Sleep tight!
//Anna

Kommentarer
Postat av: ejan

Jag funderar också på att köpa mig en vespa till sommaren! Ska vi slå till så kan vi vara moppeligan, du, jag och Johan ;)

2010-04-23 @ 14:25:48
URL: http://ejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0