morsdag!

Hej hopp

idag är det morsdag och jag har ringt mamma och grattat :) kommer inte åka över dig idag - är inte alls på humör. Dom hade varit och ätit på StekHuset... avis!!

Igår hade vi en liten konsert med kören min och vi sjöng mest sololåtar. Kärlek i luften med Tritonus kallades det :) Mamma, Johan, Thomas, Daniel och Erika kom och kollade! Jag sjung en vers på Lean on me med Malin och resten av kören och En helt ny värld med Clara.
Jag tyckte det gick bajs... Allt typ! Har inget minne av att en konsert gått så dåligt! Sjukt pinsamt att alla var där och såg det!

Sen åkte vi till Sara o Johans lägenhet och hjälpte dom att städa ut den. Vi städade dock inget utan pussade mest på Emil och lekte med Filip. Britt-Marie, Johans mamma, var där :) TokGo kvinna!
När vi åkte och handlade så satt jag och Filip bak i bilen och lekte att det var ormar överallt. Tydligen äter ormarna igenom metallen på bilen och slingrar sig in för att ta oss... Visste inte ormar kunde göra det! Men men :) Älskar att Filip pratar så mycket! Sen satt vi och sjöng också. Favorit låten är "I ett hus i skogens slut, lite tomte tittar ut"... Han sjunger så gulligt :)

Sen var det dags för utgång! Jag och Erika kom till Lina lite sent, men det var okej! Stämningen där var lugn vilket var helt emot för vad jag kände i kroppen! Jag var TokPepp! :D Jag hade med mig 2 par sugrörsglasögon som jag ville använda, men ingen som var med!
När vi väl gick ner hade jag och Erika faktiskt ganska kul, iaf enligt mig ;P tokiga/konstiga killar som gick bakom och framför oss och ett sjukt pinsamt bankomat besök med både en rumpa i vädret och slå huvudet i väggen.
Sen kom Annas egna sjuka humor och drivandet med Erika ;P Igår var det Erikas bröst som var i centrum! hihi! Vi lykades göra några killar generade, men tror Erika stackarn blev mest generad ;P
Kvällen slutade med att jag blev så sjukt ledsen och besviken. Det var sjukt j*vla jobbigt och mer töntigt. Men pallar inte att någon har olika sanningar hela tiden. Och det är hemskt att känna att jag har Mer än kärat ner mig i någon som egentligen ville satsa på någon annan den kvällen vi först sågs. Jag vill ju att den jag älskar och lever med skulle vilja ha mig direkt, lika mycket som jag ville ha honom. Inte vara 2a handsval. As töntigt... jag vet, men det känns fan inte bra. Men men, det var ju jag som fick honom så jag ska vara glad över det :)
Och nu hoppas jag att det kan gå tillbaka till det vanliga, för jag vill verkligen inte vara utan min Johan! Han gör mig verkligen lycklig.
Men ja, vad ska man säga.
Idag är jag inte pepp alls. Vill bara sitta här, helt ensam hellst. Johan försöker få med mig på  bio o grillning o sånt... men vill inte. Men kanske måste. Fånigt att träffa dom nu ju, när jag pratade med dom igår ang tjafset.

aja. nu ska jag slöa och göra något ovettigt.

have fun!
Vi hörsch
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0